Išči

Sodna praksa Sodišča EU, lastni članki, spremembe davčne zakonodaje....

Izbrani prispeveki - novice o davkih pri nas in v EU - NEWS about TAXES

V družbi TAXIN d.o.o. (mag. Franc Derganc), partnerici Mreže Modro Poslovanje preučujemo davčno-pravna in druga poslovno-pravna vprašanja na podlagi študija sodne prakse Sodišča EU in slovenskih sodišč, preučevati moramo pravne predpise EU in domače pravne predpise ter spremljamo "potrebe" strank - podjetij, ki delujejo v Republiki Sloveniji ter na t.i. mednarodnih trgih. 


Mreža modro poslovanje, na dnevnem nivoju, spremlja spremembe iz spodaj navedenih baz podatkov.

   The partners (TAXIN d.o.o.) of the Wisdom Business Network study tax, legal and other business-legal issues based on the study of the case law of the Court of Justice of the EU and Slovenian courts, they must study EU legal regulations and domestic legal regulations, and they must monitor the needs of customers - companies that operate in the Republic of Slovenia and operate also on the so-called international markets.

The Wisdom business network monitors changes from the databases listed below on a daily basis.


 

D 6. Pravica do točne, celovite, jasne in pravočasne informacije - 6. TAXPAYER RIGHTS - ADM RIGHTS

D 6. Pravica do točne, celovite, jasne in pravočasne informacije - 6. TAXPAYER RIGHTS - ADM RIGHTS

D 6. Pravica do točne, celovite, jasne in pravočasne informacije - 6. TAXPAYER RIGHTS - ADM RIGHTS

 

Kaj bi se moral zavezati FURS, če bi v Sloveniji uvedli KODEKS plačnikov davkov ?

Od Finančne uprave lahko pričakujete, da vam bo zagotovila popolne, točne in pravočasne informacije v Vam razumljivem jeziku. Davčni organ mora brez dvoma podati vsa pojasnila v zvezi z Vaši zadevo.

Načelo vsebuje tudi pravico stranke, da izbere osebo po svoji izbiri , ki jo zastopa v davčnih zadevah, saj je pravica do zastopnika integrirana (je njen sestavni del) v pravico do informiranja.

V Sloveniji nimamo neodvisen organ (Varuh za pravice plačnikov davkov), ki bi dejansko lahko presodil, ali se navedena pravica tudi izvaja. 

Dobra povezava:  Standardi za storitve davčne uprave Kanade, kjer določijo skrajne roke za delo za posamezno aktivnost (za vsako aktivnost FURS je potrebno predpisati roke, ki zagotavljajo udejanjanje pravice stranke do informiranja). Klikni tukaj

V Nemčiji davčni inšpektorji poročajo PLAČNIKU DAVKA o vseh dejstvih tudi v primeru, ko in če sodelujejo v t.i. čezmejnih nadzorih, kjer zasledijo vse podatke v zvezi s konkretnim plačnikom davkov (Glej IBFD, str 69; https://www.ibfd.org/sites/ibfd.org/files/content/pdf/OPTR_General-Report.pdf).

 

Kako razumejo načelo v Kanadi ?

 

You can expect us to provide you with complete, accurate, and timely information in plain language explaining the laws and policies that apply to your situation.

Complete, accurate, clear, and timely information

We have a wide variety of information available electronically, by telephone, and in print (general and specialized publications).

Our enquiries agents have extensive training and reference tools that let them respond quickly and accurately to your questions and provide you with the highest quality of service.

We offer our forms and publications in multiple formats for persons with a visual impairment. We use plain language and revise our publications to make sure that they are accurate and complete.

If you feel the information you received from us was inadequate

We want you to let us know. You can do so by using the CRA Service Complaint process. To find out how to send a service complaint, see 9. You have the right to lodge a service complaint and to be provided with an explanation of our findings.

Dobra povezava: Standardi za storitve davčne uprave Kanade, kjer določijo skrajne roke za delo za posamezno aktivnost. Klikni tukaj

 

Print
2380
Please login or register to post comments.