Išči

Pravice plačnikov davkov v Sloveniji - TAXPAYERS RIGHTS in SLOVENIA

Spoštovani, vse pravice plačnikov davkov, kot so opisane v tem prispevku, so opredeljene v Ustavi Republike Slovenije (in Listini EU o temeljnih pravicah, Evropski konvenciji za človekove pravice ipd.). Slovenija nima uvedenega Kodeksa pravic plačnikov davkov (in določene pravice udejanja pomanjkljivo), zato je sistematika PPD na našem spletnem mestu urejena po kanadskem modelu. Zato (ker imamo težave na nivoju zakonov in na nivoju izvjanja zakonov) lahko določene pravice (npr. p. do zasebnosti) udejanjamo zgolj na podlagi vložitve pravnih sredstev.

Link: KODEKS ZA PRAVICE PLAČNIKOV DAVKOV ZDSS, ki ga je sprejela Zbornica davčnih svetovalcev Slovenije
s ciljem spodbujanja odločevalcev pri nas, da zberejo pogum in uvedejo Kodeks - tudi za slovenske plačnike davkov.

 

Za funkcionalnost strani
uporabljamo piškotke,
ki ne hranijo osebnih podatkov.

Nekateri piškotki so bili
morda že servirani
v skladu z zakonodajo.

Z nadaljevanjem obiska strani soglašaš z njihovo uporabo.
Želim več informacij

D 13. Letno poročilo o STANDARDIH pri storitvah organa in POROČILO - 13 TAXPAYER RIGHTS - ADM RIGHTS

13. Letno poročilo o STANDARDIH pri storitvah organa in POROČILO - 13 TAXPAYER RIGHTS - ADM RIGHTS

UVOD: 13. Letno poročilo o STANDARDIH pri storitvah organa in POROČILO - 13 TAXPAYER RIGHTS - ADM RIGHTS 

 

Finančna uprava bi morala na letnem nivoju poročati o STANDARDIH delovanja (storitve FURS) in o tem poročati enkrat letno. Tako je določeno, primeroma, v pravilih, ki jih izvaja kanadska davčna uprava.  

 

Kako razume pravico Kanada?

 

Service standards are the basis of our performance management system and represent our public commitment to the level of service you can expect from us under normal circumstances.

We set targets for achieving each service standard based on operational realities and infrastructure, available resources, historical performance, degree of complexity of the work, and Canadians’ expectations.

We regularly revise our service standards to make sure they are up-to-date and relevant. When our performance results drop significantly below targets, it is a signal to us to take action.

We measure our performance against our service standards and publish the results in our departmental results report, which is tabled in Parliament every year. You can see this report by going to Corporate reports and information.

If you feel we did not meet our service standards

We want you to let us know. You can do so by using the CRA Service Complaint process. To find out how to send a service complaint, see 9. You have the right to lodge a service complaint and to be provided with an explanation of our findings.

 

Print
3117
Please login or register to post comments.
Please edit and save settings.