Išči

Pravice plačnikov davkov v Sloveniji - TAXPAYERS RIGHTS in SLOVENIA

Spoštovani, vse pravice plačnikov davkov, kot so opisane v tem prispevku, so opredeljene v Ustavi Republike Slovenije (in Listini EU o temeljnih pravicah, Evropski konvenciji za človekove pravice ipd.). Slovenija nima uvedenega Kodeksa pravic plačnikov davkov (in določene pravice udejanja pomanjkljivo), zato je sistematika PPD na našem spletnem mestu urejena po kanadskem modelu. Zato (ker imamo težave na nivoju zakonov in na nivoju izvjanja zakonov) lahko določene pravice (npr. p. do zasebnosti) udejanjamo zgolj na podlagi vložitve pravnih sredstev.

Link: KODEKS ZA PRAVICE PLAČNIKOV DAVKOV ZDSS, ki ga je sprejela Zbornica davčnih svetovalcev Slovenije
s ciljem spodbujanja odločevalcev pri nas, da zberejo pogum in uvedejo Kodeks - tudi za slovenske plačnike davkov.

 

Za funkcionalnost strani
uporabljamo piškotke,
ki ne hranijo osebnih podatkov.

Nekateri piškotki so bili
morda že servirani
v skladu z zakonodajo.

Z nadaljevanjem obiska strani soglašaš z njihovo uporabo.
Želim več informacij

D 5. Pravica imate, da vas davčni organ obravnava profesionalno, vljudno in pošteno - 5 TAXPAYER RIGHTS - ADM RIGHTS

D 5. Pravica do profesionalne, prijazne, profesionalne obravnave - 5 TAXPAYER RIGHTS - ADM RIGHTS

Kodesk zaposlenih v FURS določa navedeno načelo

 

Finančna uprava Vam bo podala informacije, skladno z načelom integritete, prijaznosti,  sodelovanja in vam nudili najboljši servis. V Sloveniji nimamo neodvisen organ, ki bi lahko preveril izvajanje spodnjega KODEKSA. 

FURS izvaja storitve ob upoštevanju ETIČNEGA KODEKSA, ki je sprejet  v letu 2015, žal pa ni sprejetega protokola, ki bi objektivno prispeval k dejanskemu uveljavljanju kodeksa.

 

 

 

Kako razumejo načelo v Kanadi?

 

You can expect we will treat you courteously and with consideration at all times, including when we ask for information or arrange interviews and audits. Integrity, professionalism, respect, and collaboration are our core values and reflect our commitment to giving you the best possible service.

You can also expect us to listen to you and to take your circumstances into account, which is part of the process of making impartial decisions according to the law. We will then explain our decision and inform you of your rights and obligations regarding that decision.

If you feel we have not treated you professionally, courteously, and fairly

We want you to let us know. You can do so by using the CRA – Service Complaint process. To find out how to send a service complaint, see 9. You have the right to lodge a service complaint and to be provided with an explanation of our findings.

 

 

 

Print
2128
Please login or register to post comments.
Please edit and save settings.