Davčni zavezanci morajo za davčna obdobja od 1. julija 2025 dalje davčnemu organu predlagati evidenci obračunanega DDV in odbitka DDV v elektronski obliki po elektronski poti (možni 4 načini, več v Evidenci obračunanega DDV in odbitka DDV, ter predizpolnitev obračuna DDV, poglavje 1.2). Na spletni strani FURS so v zvezi z evidencama v pomoč objavljena različna gradiva:Evidenci obračunanega DDV in odbitka DDV, ter predizpolnitev obračuna DDVKratka vprašanja in odgovori Evidenca obračunanega DDV in evidenca odbitka DDVPrimeri izpolnjevanja evidenc obračunanega DDV in odbitka DDVUvoz pripravljenih evidenc preko portala eDavkiPredstavitev izdajanja davčno potrjenih računov v miniBLAGAJNI in njihovo evidentiranje v evidencah DDVPredstavitev vodenja evidenc DDV v miniBLAGAJNI in njihova predložitev v eDavkePrimeri izpolnjevanja evidenc obračunanega DDV in odbitka DDV – atipični davčni zavezanciPrimeri evidenc – stornacije 88.b členNavodila za vpogled in preverjanje evidenc obračunanega DDV in odbitka DDV v eDavkihPrevajalnik za Evidenci obračunanega DDV in odbitka DDV iz oblike excel v obliko CSVČe ste prejeli poziv za predložitev DDV evidenc, pa ste evidence oddali, najprej preverite na portalu eDavki na Vpogledi, med Poslani evidenci obračunanega DDV in odbitka DDV, ali sta poslani evidenci oddani brez napak. Če vsebujeta napake, potem se šteje, da evidenci nista oddani.