Išči

Pravice plačnikov davkov v Sloveniji - TAXPAYERS RIGHTS in SLOVENIA

Spoštovani, vse pravice plačnikov davkov, kot so opisane v tem prispevku, so opredeljene v Ustavi Republike Slovenije (in Listini EU o temeljnih pravicah, Evropski konvenciji za človekove pravice ipd.). Slovenija nima uvedenega Kodeksa pravic plačnikov davkov (in določene pravice udejanja pomanjkljivo), zato je sistematika PPD na našem spletnem mestu urejena po kanadskem modelu. Zato (ker imamo težave na nivoju zakonov in na nivoju izvjanja zakonov) lahko določene pravice (npr. p. do zasebnosti) udejanjamo zgolj na podlagi vložitve pravnih sredstev.

Link: KODEKS ZA PRAVICE PLAČNIKOV DAVKOV ZDSS, ki ga je sprejela Zbornica davčnih svetovalcev Slovenije
s ciljem spodbujanja odločevalcev pri nas, da zberejo pogum in uvedejo Kodeks - tudi za slovenske plačnike davkov.

 

Za funkcionalnost strani
uporabljamo piškotke,
ki ne hranijo osebnih podatkov.

Nekateri piškotki so bili
morda že servirani
v skladu z zakonodajo.

Z nadaljevanjem obiska strani soglašaš z njihovo uporabo.
Želim več informacij
Kam pluje slovenska javno-dajatvena barka - 2. del

Kam pluje slovenska javno-dajatvena barka - 2. del

Ali je referndum o "izhodu iz NATA" sploh še mogoč v pogojih, ko smo praktično že v vojni z Rusijo?

 

Članek je nadaljevanje članka »Kam pluje slovenska javno-dajatvena barka« z dne 12.5.2025 (www.modro-poslovanje.si)

 

Uvod:

V članku »Kam potuje slovenka javno-dajatvena barka« z dne 12.5.2025 sem poskušal odgovoriti na vprašanje »kako bi se morali lotiti« sprememb slovenskega javno-dajatvenega sistema, v kolikor bi želeli nasloviti tudi vse težave iz preteklosti, ki še vedno ključno prispevajo k nepoštenosti našega davčnega sistema, kot to predvidena naša ustava. Minister za finance seveda ni utegnil prebrati nekaj nasvetov njegovega bivšega svetovalca. Vem. Nima časa.

V odstavkih spodaj (1. in 2. odstavek, ki je bil »spisan že v maju 2025«) sem že v maju iskal odgovore »ali sploh lahko Slovenija poišče dobre rešitve«, glede na sistem, ki dejansko izigra dejanske želje in hotenja ljudstva, saj se ključne odločitve sprejemajo v Frankfurtu in Bruslju in to brez transparentnega in demokratičnega procesa.

V nadaljevanju članka pa iščem rešitve za Slovenijo, ki bi predvidljivo usmerila slovensko barko na pot, ki bi zagotovila preživetje nacije, upoštevaje dejstvo, da je »oligarhična kabala zahoda«[1], očitno, že sprejela odločitev, da je tretja svetovna vojna, neizogibna.

V pogojih, ko bo večina prebivalstva Slovenije soočena z umanjkanjem sredstev za preživetje, je zato ključno, da se določijo pravila ravnanja celotne družbe, v pogojih, ki bodo terjale popolnoma drugačno ravnanje, vseh nas.

Pa poskusimo….iskati rešitve, ki bodo potrebne, če se resnično zažene akcija destrukcije našega planeta.

 

  1. Ali je mogoča sprememba smeri (tudi na »javno-dajatvenem področju« pri nas), glede na okoliščine, ki nas več kot očitno, peljejo nazaj v zgodovino ?

 

Javne dajatve v sleherni državi so namenjene financiranje skupno-dogovorjenih zadev. Ki jih običajno uokvirjajo ustavo v posamezni državi (tudi na »Kitajskem«). Države, članice EU27, morajo svojo javno porabo uokvirjati v pravilih EU, ki »po novem«, dovolijo višjo javno porabo, v kolikor bodo članice EU27, »sredstva namenila za militarizacijo«.

Seveda pa to tudi pomeni, da bodo morali slovenski plačniki davkov »več svojega premoženja«, nameniti za financiranje »skupno dogovorjenih zadev« (od 1-2 mrd dajatev letno več). In to v pogojih, ko nam Komisija EU ni predstavila niti »analizo potreb«[2], niti državljani nismo bili »povprašani«, ali resnično želimo umirati v vojnah, ki jih moramo seveda, tudi sami »financirati«.

Pred kratkim je prof. Jeffrey Sax[3] (tudi 7.5.2025) predstavil raziskavo (ki jo je izvajal preko 4 leta) v kateri je dokazal (z 99 odstotno verjetnostjo), da je bil virus SARS-2, dejansko proizvod raziskave »ameriške vlade«, ki je preko ameriških raziskovalnih laboratorijev, virus dejansko ustvarila.  Navedeni virus je povzročil smrt preko 20 mio ljudi, kar seveda pomeni, da so »naše zahodne vrednote« povzročile zločin »proti človeštvu«, ki verjetno nikoli ne bo »procesiran«.

Pred nekaj dnevi[4] je predsednica Komisije EU, kot že večkrat, izjavila, da morajo članice EU27 povišati izdatke za »boj za EU vrednote«, ki naj bi se »bil« na prostorih Ukrajine.

Včeraj (11.5.2025) smo lahko poslušali predstavitev ukrajinske profesorice Marte Havrysko (iz Lvov-a), ki je morala zapustiti Ukrajino (in od leta 1922 poučuje v ZDA), ker je ugotovila, da je Ukrajina, od leta 2014, sistematično in legalno »zločinsko organizacijo SS divizijo Galicijo«, prekvalificirala v »osvobodilno vojsko Ukrajine«. Posledično je bila teroristična organizacija AZOV (bila je na seznamu terorističnih organizacij v ZDA in odkrito promovira nacistične organizacije v Ukrajini) rehabilitirana, vojni zločinci iz druge svetovne vojne pa so postali »ikone« v »sodobni Ukrajini«. Za kar naj bi se morali, kot nas poučuje ga. Von der Leyen, »boriti« tudi slovenski fantje. Predvsem pa bi morali slovenski državljani »namenjati svoje premoženje« za financiranje režima, ki odkrito promovira rasizem. In napisano nima »nobene povezave« z dejstvom, da je Ruska federacija »imela ključno – ne pa edino« vlogo pri nedopustnem umiranju na prostorih Ukrajine! Še posebej to velja v pogojih, ko tudi Predsednik Trump jasno pove, da so ZDA (preko NATO) izvajal »proksi vojno« zoper Rusko federacijo, na prostorih Ukrajine!

 

  1. Kaj imajo »zahodne vrednote« skupnega z javnimi dajatvami pri nas?

 

Republika Slovenija, kot izhaja iz Ustave RS, temelji na »civilizacijskih vrednotah« naših prednikov in na »dognanjih« piscev naše ustave. Akt, ki ga imenujemo »ustava« je torej rezultat »zgodovine« in vizije razvoja določenega naroda oz. nacije.

Če malo pobrskamo po spominu in če spomin seže do besed dr. Bučarja, lahko zapišemo tudi, da so »vrednote« pojem, ki zagotavlja, ne samo preživetje, temveč sam »obstoj« slovenske besede (in s tem naroda in nacije). Kar pomeni tudi, da je potrebno, predvsem preko »obeleževanj zgodovine« jasno zavzeti stališče, ki opredeljujejo »vrednote velike večine nacije« s ciljem iskanja najboljše poti za skupno vizijo (kot jo določa ustava).

Razlaga prava omogoča tudi t.i. »logična razlaga pravnih pravil«, ki jo uporabimo vedno, ko »besedna razlaga«, »več ne pomaga«.

In logična razlaga naše ustave pove, da, ko in če oblast pozabi za »svojo zgodovino« ter ko in če oblast pelje barko v drugo smer, kot je »začrtano v viziji iz ustave«, potem je čas za to, da se smer razvoja nacije, povpraša na referendumu.

In vprašanje mora biti zelo enostavno in jasno. Glasi se lahko:

  1. Prvo vprašanje: Ali ste, državljani Slovenije za to, da Slovenija postane vojaško nevtralna država.
  2. Drugo vprašanje: Ali naj Slovenija prekine povezavo v EU27, v kolikor povezava EU27, ne zagotavlja več udejanjanja vrednost, kot so kodificirane v Ustavi RS[5]?

Referendumsko vprašanje (pravilneje vprašanji) bo odprlo ključna vprašanje naše bodočnosti. To pa so vprašanja »za kaj je vredno živeti oz. zakaj je vredno umreti«, podrejeno tudi »za kaj je vredno plačevati iz svojega žepa«.

Ali je resnično vredno umreti za vrednote, ki »niso naše«? Ali je resnično naša vrednota, da zagotavljamo (pasivno in aktivno) umiranje ukrajinskega in ruskega naroda (in tudi Palestincev) in to za interese, ki nimajo nobene povezave z ljudmi, ki danes umirajo v Ukrajini?

Če bo slovenska politika vztrajala na »tiščanju glave v pesku« ob ključnih vprašanjih naše prihodnosti, potem bomo deležni že ob naslednjih volitvah »zgodovinske lekcije« v obliki (obžalovanja vrednih) revizionistov, ki bodo imeli za svoja neetična ravnanja (revizija zgodovine s ciljem »populističnega vladanja«….), veliko oporo tudi v EU27.

Prepustimo odločitev ljudem. Ki naj že pred volitvami preverijo in povedo, kaj so resnične vrednote državljanov Slovenije…..

 

  1. Ali je demokracija sploh mogoča, v času vojne, ki je že »v teku«?

 

Predlog za referendum o ključnih vprašanjih našega bivanja in preživetja je bil podan v času, ko še ni bil aktiviran člen 4, pogodbe NATO, kar smo bili informirani včeraj (10.9.2025). Moje razmišljanje je bilo »pisano« v času, ko sem menil, da se referendum še lahko izvede. Bojim se, da referendum z vprašanji, kot izhaja iz zgoraj navedenega predloga, več ni mogoč.

Zato prehajam (v smislu iskanja rešitev) na varianto B, ki je, da slovenska politika, v okviru Sveta za nacionalno varnost, odpre stalno delovno telo, ki bi dobilo izključno eno samo nalogo in sicer mora telo oblikovati zakonske predloge sprememb zakonodaje v primeru, ko in če so »izpolnjeni pogoji« za prehod Slovenije na lastno valuto (nazaj na tolar[6]) in prehod Slovenije na umik prenosa pristojnosti na vse mednarodne inštitucije (EU27, OECD itd.). Seveda je potrebno iskati tudi alternativne povezave z organizacijami, ki temeljijo na ključnem načelu tudi mednarodnega prava, to je načelu spoštovanja.

V pogojih, ko ZDA odkrito spodkopava svojo lastno valuto (preko vzpostavitve vzporednih valuto ki bi bile centralizirane a ne pod nadzorom FED-a), ko predlagajo in sprejemajo odločitve nedemokratično delujoče inštitucije (kar slabi gmotni in ostali položaj prebivalcev EU27), mora Slovenija pripraviti zakonodajo, ki bo omogočila vzpostavitev varovanja ključnih nacionalnih interesov pri nas.

Ocenjujem, da mora Slovenija nujno spremeniti tudi Ustavo v delu referendumskega odločanja v smeri, da ljudstvo dejansko sprejema (npr 2-krat letno) vse ključne odločitve. Tudi sprejem proračuna RS! Izkušnje iz delovanja EU27 so nam pokazale, da odločitve, ki niso demokratično sprejete in ki ne zagotavljajo rasti blagostanja prebivalcev EU27, niso v »nacionalnem interesu« - prebivalcev EU27.

Še nekaj. Ljudstvo je brez strahu »dovolj usposobljeno«, da veliko bolje brani »svoj položaj«, kot ga lahko branijo osebe (vsakokratni ministri in vsakokratna Vlada RS, ki se servilno podredi celo ukrepom, ki so v nasprotju z Ustanovno pogodbo EU – primeroma militarizem), ki so bodisi zaslepljene z močjo ali pa so »jim zavezane roke«.

Mag. FRANC DERGANC, 11.9.2025, bivši svetovalec Ministra za finance Republike Slovenije (do 12 2024).

 

[1] Termin »oligarhična kabala kolektivnega zahoda« zajema predvsem bančno-finančne centre moči (ter finančne centre, ki potrebujejo politiko za širjenje vpliva in rast dobičkov), ki so že od Antike financirale »pohode podjetnikov na druge narode« in ki potrebujejo širjenje svoje bilance stanja s sredstvi oz. premoženjem drugih ljudstev (imperializem, fašizem in nacizem ne bi se mogli realizirati brez financiranja oligarhične zahodne kabale). Po moji oceni je eden izmed najboljših analitikov »geopolitike«, g. Alex Krainer, zelo dobro pojasni »zahodni imperializem« (Nizozemska, Velika Britanija, Francija, Belgija, ZDA….) v intervjuju z dne 10.9.2025. Več o tem https://youtu.be/VwNNPNL-KKc?si=Rik4xDm9KyLg_FZG.

 [2] Analiza »nove varnostne infrastrukture« bi morala pokazati tudi »opcijo B«, ki bi lahko bila »dogovor o novi varnostni infrastrukturi v sodelovanju z Rusko federacijo v okviru OVSE«. Navedena opcija bi bila zagotovo »najcenejša« in dolgoročno tudi najboljša.

[3] Glej: Jeffrey Sachs: US biotech cartel behind Covid origins and cover-up

 

[4] Odstavek je »bil pisan« v maju 2025.

[5] Slovenski fantje so že dvakrat umirali za imperialistične cilje zahodne kabale v Galiciji. Ali morajo umirati tudi tretjič?

[6] Pri prehodu na lastno valuto se lahko izvede tudi prenos prihrankov iz bank v dolžniške vrednostne papirje države. Ukrep bi zagotovil popolno neodvisnost Slovenije od »zahodne oligarhične kabale«.

Print
9
Please login or register to post comments.
Please edit and save settings.